Summer Trip 2009

Söndag
Luleå-Umeå
Råkar somna i bilen å vaknar upp dåsig så in i heeeeeeeeelvete..lätt kinkig å grinig va=)
Stopp för fika på Waynes med John John=)
Vidare drive till
Umeå-Gävle
Tar in på Hotell Scandic Gävle Väst och sussar ut till frukost!
Måndag
Jag e jävligt trött å grinig fortfarande=(
Men så glad jag blev när vi var framme i Skara SOMMARLAND!!!!!!!!!!!!!!!!!
HUr jävla kul som helst!!!Åkte allt man kunde för de vuxna..Å då menar jag även dom värsta grejjerna
eller stupet som så kallade tre män stod å samlade sig till för att våga åka!
Nåh!Lika göra bort säger jag=) å hoppar i!Höjdrädd som jag är e de ju bara att blunda!
Men fan så ont de gjorde!!Den går ju bara rakt ner å vattnet piskade i ryggen å mina bikini trosor var string när man väl landat=)
Fick mej även en vatten piska snärt i min bröst piercing så den fick en liten blödning=(
Men vad gör man inte för att ha lite kul va!?Bara satsa och åka!!
Från Skara åkte vi vidare till
Skara-Göteborg
Här befinner vi oss nu!Har käkat go kycklingkebab till kvälls mål..Strosat runt stan å visat runt lite dit jag hittar!
Hm till Nordstan då alltså hehehe...
Måndag kväll färgade vi håret på Erki åter igen då första färgningen blev orange!Pippi orange hahaha
Nu är han mörk mahogny i håret å jag har målat naglarna rosa!
Nu e de dags att sova!
Bloggar upp bilder i inläggen senare när ork finns!
Tjoos!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0