Efter en full rulle helg så är jag hängig!

Konstant frusen och halsen krånglar och de känns som jag ska bli JÄTTE för kyld!
Sitt fett på klädd och har tom en buff på mig som jag fick av Karin och Ida i fredags!
Dom ville vi skulle göra reklam åt dom i skidbacken!!
Jag kunde däremot inte välja mellan dessa två.....................

Så jag fick båda=)
Däremot så tappades den blåa bort under första ölkvällen och det var den jag Verkligen ville ha på mig i backen så tjurade ihop och tog min svarta!!=)

Övertorne helgen har sammanfattningsvist varit underbar!!!
Fredag kväll tog vi en bira vid ankomsten!beställde pizzor och värmde på bastun!

Sedan drack vi mera öl och bastade. Och mös framför brasan.


Lördagmorgon steg vi upp vid åtta!Jag sov ca 2 h den natten så var ett övertrött flum hela dagen..
Frullade massor sen for vi mot svanstein pullinki!!Vädret var på topp och vi mådde super=)

Sen for vi och inhandlade middag..Mera alkohol och snacks!
Väl tillbaka i stugan va de meningen att vi sku vila men en brasa sattes igång och vi grillade korv och åt mackor.

Mackan och Tepsa kom förbi, lite lätt fulla men glada och med skotrar så brudarna  blev över lyckliga och ville ut å köra!
Erik blev guiden för damerna och bra gick de ju för han och Marie??Hahaha

Ensam brud blev ja kvar. Satte mig med resten av karlarna i bastun med kläderna på.
Först rök fleece jackan å täckbrallorna. Sedan blev de mindre å mindre kläder allt eftersom bastun blev hetare.
Tills slut åkte bikinin på och jag hann nog få i mig 5 öl på en timme i bastun medans de andra körde skoter!
Därefter hoppade resten in och sammanlagt bastade jag kring 4-5h. Och alla öl tog slut=/.
Tur karin hade laddat upp med extra=) Thanks sweet*

Mot kvällen lagade jag souvas kebab i morikkan i brasan..Pitabröd, sallad och vitlöksdressing till..MUMS!
Karin kladdade mest. Men vad e en fest utan stök?!=)


Söndag morgon vaknade jag av VÄRLDENS träningsvärk!KÄnde mig som en 90 årig gammal tant som har atros i alla lederna..Fy faaann än idag känns de=(
Nu e man hemma i verkligheten.. Att bo i centrala luleå känns inte lika kul längre..
Att vara ute i naturen så mkt som vi varit har varit grymt!
Jag menar hur mysigt som helst att sitta framför en brasa i timmar....Miss*


Kommentarer
Ida

Tack för en kul helg! Grymt snygg du var i buffarna! :D

2009-03-23 @ 20:22:38
Emma

Tror de flesta blir leds på att bo i stan till slut & vill ut på landet eller iaf till ett mindre centralt bostadsområde.

2009-03-24 @ 09:24:10
URL: http://alfa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0