Fyy fasikens vad kallt det är i luften idag!!!

Dag två av mitt nya nyttigare liv då jag ska promenera mera och äta nyttigare...
Liksom inte äta lika mkt bröd, ost och snacks som jag gjort. För i övrigt äter jag bra!
Lite väl mkt öl drickandes bara=)!!!

Vaknade som vanligt av att nu för tiden skiner ju solen in i mitt sovrum!
Helt underbart!

Klädde på mig rejält för att gå ut med hundarna och därefter ta en lång prommis!
Men väl ute höll jag fan på att frysa Ihjäl!!!Vet inte om de e för att jag har något förkylningsvirus i kroppen men kände att jag kommer fan aldrig få tillbaka kropps temperaturen om jag går ut å går nu!
Så tog mig bara en längre prom med doggsen. Typ en halv timme. Räcker gott å väl egentligen!
Har en massa annat å göra idag så får ta tag i de först i hopp om att de blir värmare ute sen!

Har precis druckit en Berocca, bra start på dagen=)!Åch nu ska jag dricka en kopp kaffe, lite senare blir de gröt!
Åter!


Kommentarer
Mervi

Tackar, tackar! :)



Visste du att en starköl innehåller lika mycket kalorier som tre 90 grams hamburgare? :D Tänk på det nästa gång du drar i dig typ fem bira.. Då har du ätit typ femton nittigrammare! *hehe*

2009-03-24 @ 12:28:47
URL: http://peggybundy.blogg.se/
miahh

Hahaha jo fan jag läste de nånstans=)!!blää för hamburgare men mums för ÖL!=)

2009-03-24 @ 16:29:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0