Home from tha City

KOm hem för  på ett tag sen från stan...Hann inte riktigt med allt för skulle på arbetsförmedlingen 14.30.
Men vi hann testa lite skor och kläder och en fika på Åhlens Cafe blev de å=)

I stockholm så shoppade jag ett par leggins med dragkedja...Givetvist var dom trasiga insåg jag försent å när ja sku byta var dom slut i typ hela stockholm...Men idag så hittade jag två par på Hm. En storlek större än jag brukar ha så lite stora i magen men tänk så mkt fika jag kan trycka i mig utan att de väller utanför linningen=)!
Köpte ett par rakt av åså ska jag byta de trasiga imorrn...Älskar ju dragkedjor på kläder så känner på mig att dessa leggins kommer att bli väl använda och utnötta så lika köpa två par=)
Just ja..
På Åhlens köpte jag även en sådan här lite presso kanna som ger bara tre koppar istl för en stor som ger 6-7 muggar?

Skönt när man är ensam att dricka kaffe eller the.
Men shite så jag är trött nu...vill bara sova sovva sova men borde göra klart mitt arbete först...
Ska...Men nu vila några timmar annars går inget in!

Just ja!!!!Det va ju det jag skulle skriva egentligen=)
Dreamer hade lagt en kommentar att min bajs dröm betydde att jag skulle vinna pengar eller liknande...
Så givetvist så hoppade jag in i bilen till willys å inhandlade två Triss Lotter!!
Vann jag???
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!
2x 25kr =) Två nya lotter!!!Thanks


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0