Inte riktigt min tur dag idag=)

Borrade in Donna i en varmt gosigt filt innan jag skulle traska runt sjön till bergviken.

(hihi så söt..Man ser henne knappt i mönstret)

Det började iafl med att jag började promma mot skurholmen..Men nej just ja dom bygger ju om bron där så bara vända om och gå via östermalm..
Frusen ock kall knallar jag in i ett solarie rum och börjar ta av mej samt rota fram börsen.
Den har jag ta mej faaaaaaan glömt hemma=(
A ja..Hade med mej smink i väskan som jag tänkte sätta på mej efter solningen då jag vill kunna visa mej på stan. Passade på att pudra mej och sätta lite mascara på fransarna när jag kom på att..
Just ja Friidis kanske jobbar idag!Tänkte ju överaska henne på Nautilus å ta en kaffe med henne och ja visst hon jobbade och bjöd mej på en solning där då jag glömt börsen!!
Sminkad var jag åå men tur de va mineralsmink som fungerar som ett solskydd då mitt innehåller solskyddsfactor=)
Fick mej en kaffe med Vickan som oxså var å hälsade på Friis!
In till stan och hälsade på Anniz och hann tom pricka in hennes rast så vi fick oss en go prat stund!
Efter de gick jag till Hm och skulle lämna tillbaka två plagg och hittade dessutom en varm ull kavaj för 150 spänn!!
Ett riktigt kap=)..Jag hade ändå tänkt sy en och bara tyget till den hade kostat 300Kr typ.
Så så här ser den Ut innan jag ska exprimentera på den=)


Hade vela byta knappar men de fanns inga fina på Ohlssons tyger så får börja fixa tills vidare iafl=)
Vidare i min oturslista var när jag sku förbereda tacos till middag och jag nästan kapar av toppen på ringfingret=(
Sitter nu här med ett stort bandage och hoppas på att de inte ska spruta blod när jag tar av de!
Man kan väl summera min dag som tur och otur..De har som jämnat upp sig!
Nu ska jag börja sy om min jacka..Tror jag ska göra en "snabb" fåll..Dvs bara vika upp kanten och sy igenom alla lager istl för att sprätta upp alla sömmar och klippa å fixa!!Den var ju billig trots allt=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0