Uggly Betty och Desperate housewives

Varje tisdag försöker jag och Karin umgås och se på Uggly och DH tillsammans..
Dricka the å små prata men samtidigt bara vara=)
Men idag hade lill stackarn huvudvärk=(....
Jag hade visserligen kunna gå dit men efter två prommisar idag var jag lite less å trött i bena!
Hon fick helt enkelt ta en treo å ladda till nästa tisdag=)
Gick skit på arbets då huvudkontoret mailat uppgifterna jag behövde fel så måste dit åter igen...jooobbigt! 
Imorrn blire även work..Skönt!Prata av sej å göra av med energii.
Ladda upp med lite goa mackor från brödet idag=)
Klä upp sej å sminka...
Pratade med en handläggare om deras regler och hur dom säger emot varandra och att ingenting fungerar eller går runt. Och de roliga va ju att han helt höll med....
Suck..Nåja..Jag får vara glad för extra jobbet helt enkelt=)
Jag trivs super...SUPER!!!!!
NU ska Misen duscha å sussa..............



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0