Boooooring

Idag är mina vänner på Bio och ser uppföljaren till Män som hatar kvinnor...
Dom frågade inte ens mej om jag ville följa med...butter blev jag.
Men sanningen e ju den att jag hade total vägrat att följa med och de vet dom eftersom dom känner mej rakt igenom=)..Just därför dom skippade mej haha..nåjååååå
Men jag tyckte att en förfrågan hade ju vart trevlig iafl=)!!
Men svenska filmer Nej tack!
Så nu sitter jag här hemma butter å uttråkad istl!
KÄnner för en fet dusch men kommer att krypa ned i soffan istl med popcorn och ett stort glas Pepsi Max!
HUndarna är on fire today och förföljer mej vart jag än går...Ligger i mitt ansikte och kräver att få bli kliade.
Jag har de inte lätt!
Så nu tänkte jag ta en prommis med dom så dom blir trötta sen ska vi mojsa ihop här under täcket=)
Hoppas filmen var bra utan mej girls=)!!!!!!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0