Mission uncompleted..??

TRÅK!!!!!!!!!!!!
Har laddat som fan hela dagen för mitt Måla lill Toan uppdrag...
Tagit på mej Korv byggde denna vackra kropp tröjjan
(gammal bild)
och tejpat alla lister samt lagt ut tidningar på golvet..
Häver upp burk 1 som jag hämtat från vindan...FÄrgen är is..givetvist??
Bryter upp vägg färg burken som varit framme från igår men den är givetvist gammal och torr som fnyske=(
Ölen står på kylning som belöning för ett bra färg arbete..
JAG kommer nu dricka upp dom i brist på annat att göra..
Sen ska jag tömma diskmaskinen..
Kul!


Kommentarer
Carro

Jo skit skoj, tack så jätte mycket :) Hur är det med dig nu förtiden? =) kram

2010-01-15 @ 22:54:59
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
Carro

Jaha okej :p ja men det är ju alltid något. haha

2010-01-16 @ 17:47:37
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0