Oh sunny day....mondag alltså!

Phjuu äntligen hemma...hujja orkar inte ens skriva om den här dagen.......
Om bara några timmar ska man upp och joba igen......
Fortsätter uppdatera om gårdagen då jag tog mina hundar med mej och drog till syster.
Vi gick ned med alla hundarna till sinksundet..eller "djupet" som vi kallade de på våran ungdoms tid=)
Tingy vart helgalen så fort han kände havs doften och jag fick nästan kedja fast han för att få fast han flyt västen=)
Sen badade han i timmar....



Helt galen=)

Medans Donna "badvägraren" satt å kollade på=)

likaså systers rottveiler Zack!

Jag blev svårt jävla mygg biten på inre låren och har fått världens böld, ja eller svullnad=)..men de suger hur som helst!!

Kameran är iafl back in town så nu blire mera Mia uppdates...kanske=)

Pöss och god natt!Dags för kvälls macka.



Kommentarer
HeidiK

Fina bilder från sinken och väldigt fin bild på dig! Vi ses när vi kommer hem! :) Pusspuss

2010-07-14 @ 11:00:03
URL: http://www.heidihk.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0