Storm

Go Morgon!!
HUjja...idag e jag så trött....Gick ju å la mej tidigt igår men den här jävla kvavheten gjorde att jag fick lätt klaustrofobi..Kände mej instängd i mej själv då jag inte kunde andas så blev väl några för många näspray..
Öppnade balkong dörren och de hjälpte lite=)
Somnade väl si så där kring 4...Hatar att bara ligga å skruva på sej.
KOmmer bli en jobbig dag på jobbet..Det e verkligen HUR mkt turister som helst hos oss när de e dåligt väder.
Och butiken blir snabbt varm och kvav.....Glömt göra lunch att ta med mej ocså..
Vette fan vad man e sugen på?Kanske en macka=)
Och en coup og soup!Det fårre bli=)
NU gröt till frukost!

Slänger in min favorit bild på Alvin!
Det är många som frågar hur han har de nu efter alla omständigheter och han har det verkligen BÄST!!
Sofia den nya ägaren är jätte duktig och tar hand om han så bra=)


Kommentarer
anna j

gud vad fin bild!!

2010-07-22 @ 12:52:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0