Skönhet!


Efter passet idag passade jag på att införskaffa mej lite hudprodukter.
Är väldigt känslig och krämerna får inte lukta för starkt, vara för vattning eller trög flytande.
Rinner inte mina ögon så är krämen godkänd=)
Just nu använder jag Olay Total Effects. Parfym fri.

Jätte bra.
Men köpte Lumene idag då dom var på special pris och jag har alltid vela testa på denna serien.

Sen har jag ÅTER igen ÄNTLIGEN köpt hem mina dyra älsklings ansiktsrengöring/tvål/lödder....
Har snålat på sistonet vilket har resulterat i onödiga finnar och glåmig hy!
Snart kommer jag känna mej som 20 år igen=)=)
Sprang även in på Kapp Ahl för att inhandla
VÄRLDENS SKÖNASTE TROSOR!!!!!!!
JA.Jag har köpt och jag har synat men nu har jag hittat IT trollorna=)
Ta 3 betala för 2!
Idag blev de leopard och Inc inspirerat!Modell hipsters..And i LÖVE them=)

Det gäller alltså inte alla deras 3 för utan endast denna modell=)
På bild ser ni mitt reafynd från Gina 49.50:-
Har längesedan sökt en längre topp som jag kan ha min paljettväst till och jag tror denna blir perfekt!!
Har inte provat den än haha men 50 spänn??
Nå skål å glad helg alla vänner!Nu lite sömn innan im off to Work!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0