HUr många skor är för mycket skor???

Att jag har en fetisch för skor e de väl ingen som missat.
Men hur många skor är för många???
Här e ett urval av mina favoriter=)=)
Sko skåpet.

Favorit kilklackarna=)

Och vardagsskorna=)
Sen har jag två lådor på garderoben samt massa på vindan..gisses....

Igår..en dag efter jag beställt de grå skorna från NElly så kunde jag redan hämta upp dom på Okq8=)
Problemet nu är att dom var stoooooora.. Kan inte avgöra hur förstora då dom först e breda då jag har jätte smala fötter. Och när fötterna åker runt där i e de svårt att avgöra hur för långa dom e oxså?

Beställde strl 38. Stod att dom var stora i storlekarna men 37 var slut och jag VILL ju ha dom=)
Nu e probmlemet att nu är skorna slut i ALLA storlekar!Ska avvakta och se om dom dyker upp igen då blire retur annars köper jag en fet jävla sula till=)

NU ska ja pallra arselet till stan..Behöver faktiskt ett par varmare skor men de törs jag inte säga till mamma haha =)..
PÅ återseende..Puss


Kommentarer
Carro

Ja, nog fanns det några skor där som jag gärna tar!!! :)

2010-10-23 @ 13:01:46
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
Elli

Purses and shoes, Honey! Det går INTE att ha för många av dom inte.. =)

2010-10-23 @ 22:29:58
URL: http://mittlivsomelli.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0