Sol och värme TACK!!


HUjja...Den här kylan är inte riktigt min grej!
Har inte ens hunnit använda alla mina skinnjackor innan vinter jackorna ska fram=(...
KAn inte minnas att de brukar vara så här kyligt så här tidigt och innan ens löven falli ned?
De positiva med hösten är ju ändå alla dessa vackra färger=)
Har massa träd här vid vattnet och med alla lövens fina oranga färger skapar de en vacker idylll....
Igår fick jag mkt gjort i lägenheten..Känns grymt skönt!MIn vackra ljusstake e oxså uppe och står och ska invigas snarast=)
Men VART E MITT MINNESKORT????????????Suck..vill ju fota med min nya kamera=(...
Börjar sent idag..Kl 13...De firar ja med att shoppa på nätet..Som att jag har råd??NIx
Hejs=)=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0