Öron doktorn

Just ja!Jag var ju på hörsel kontroll igår..
Dom ringde och frågade om jag kunde komma tidigare då dom behövde rummet för att filma..
Ja visst tänkte jag..
Väl dit höll dom ju på att spela in nån jävla svenne film=)
Vill du vara med frågade systern..haha NEJ!
Men ändå rätt kul att glida in se lite kännt folk jag inte kan namnen på=)
Nå väl väl inne i ör rummet fick jag sitta å lyssna på olika pip i dess olika toner..
Sjukt jobbigt då jag verkade andas högre än de pep så fick hålla andan för att höra!
Bra eller dåligt??
Hahah försökte få lite pejl av sköterskan som ej var min doktor om hur de såg ut..
Hon sa med ett leende att ja du e ju inte lomhörd men du kanske får komma och göra ett till test:)
SKIT!


Kommentarer
Eve

Gjorde ett sånt där test förra hösten. Är väldigt stressande och obehagligt att höra sina egna andetag. Blev så stressad så jag trodde att jag inte hade lyckats trycka på knappen fast än jag hörde alla toner men det gick bra och hörseln var utmärkt.

2010-09-11 @ 23:11:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0