Dagens roligaste!

Stackars lilla postmannen...

Idag var jag hos Karin..alltså dörren mittemot min.
Vi skulle just börja slinga hennes hår då jag hör mina hundar tok skälla..
Aja baja får man inte göra.
Med kammen i handen..svär jag och trycker upp kammen i toppen av håret, går ut i min sönderfärgade och blekta färg t-shirt i trappen och där möter jag en lätt skrämd postkille som kollar på mej och jag känner att va fan nånting känns knas på huvet...
Tar och känner med handen och tänker fuck jag har en KAM I HÅRET!! hur ser jag ut?!?!?!?
Haha skrattar lätt åt killen å säger..ja här kommer jag ut med en kam på huvet och skrämmer dej..
Tänkte då inte på min enormt fula sönder klippta tröjja oxså...
Han kollar på mej å säger typ inget..
Jag fortsätter mitt eviga babblande att jag försöker få hundarna att sluta skälla när de kommer folk..bla..bla ..bla...
Går in till Karin och först då kollar jag ned på min fulaste tröja ever...börjar gap skratta så tårarna rinner och berättar att jag glömde ta bort kammen ur luggen innan jag gick ut å att jag måste ha sett helt jävla GALEn ut!!
Jaaa va kan jag säga..man måste ju bjuda på sej själv ibland=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0