En ledig tisdag!

Somande i soffan framför family guy igår..har varit en helt sjukt hektiskt arbetsvecka med helgen åså jobb måndag på de..så riktigt skönt att vara ledig idag!
Tråkigt bara att lönen kommer torsdag för jag e ju SHOPPING sugen=)=)
Måste hitta någon fin duk till soffbordet men får väl sitta och surfa runt lite senare!
Härligt med lite sovmorgon iafl!Snart kommer babe hem på lunchen så ska väl göra mej klar och överasska med lite hembakt bröd och ?? nåt annat=)..
Planen idag e iafl?? hmm att inte göra så värsta mkt..men de brukar skita sej..måste tvätta lite kl 14
Sy kuddöverdrag till sittpuffar, sy något annat som jag alltid glömmer bort när maskinen allti e framme=)
Dammsuga..skura, städa balkongen, kolla räkningarna, göra matlista, skapa nya projekt..pussa på älsk ja och så var de natt igen=)
Vet inte hur varmt de e ute nu men hoppas på lite värme så ska jag sooooola lite på balkongen oxså=)
Blåsten verkar ju ha gett sej nu!!
Pöss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0