Guten day!!

Sitter här proppmätt i soffan!!
Fick ett sug på Lemon Curd på Ica maxi idag men de slutade med att jag köpte icas apelsin/citron marmelad som var  ca 20Kr billigare istället=)
Galet gott, Galet sött, Galet kan inte sluta äta rostademackor med marmelad cravings!

Idag då??
Vaknade före faan (kl 9) av att solen lös in!
Slängde på en kanna kaffe åså intog jag CROSSTRAINERN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Satte på mej hela träningsmunderingen.
Sockar, joggingskor, linne med inbyggd bh och jazzpants.
Tog ca 5-6 minuter innan jag kände mej helt DÖD...efter kanske 15 svettades jag ihjäl och byxorna åkte av..strax efter drog jag upp linnet!!
Hade balkongen öppen men kondisen var nog inte på topp för efter 20 minuter hade jag tagit av med allt utom trosorna och joggingskorna, dragit crosstrainer närmare balkongen..Och där stod jag..halvt näck och tänkte att nää..imorgon blire shorts och sport topp..en golvfläkt skulle å sitta fint=)
Vad fan ska grannarna annars tänka??=)
Efter en stressig men härlig dusch invigde jag nya mys hoodisen jag köpte igår!

Hann inte fixa håret men har ju jobbat heeeela dagen då e man hur som haver inte så HET!
Nu på kvälls kvisten har jag handlat lite inför helgen och så SOLAT!
Sitter å kollar på sweetie som sitter i sin stretch maskin..killen e fan vigare än mej!
Galet!!
Han ser då sjukt kul ut samtidigt som de ser stört ut!
Men han/det roar mej så jag får sitta å fnissa åt han=)
Och ett gott skratt förlänger livet och det får vi gott om tillsammans=)!!
Dags för sängen!!
Kram God natt!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0