Ledig dag inte alltid så kul!

Steg upp kände att jag inte riktigt kom igång i kroppen..vill verkligen träna tänkte jag så lite lätt illamående drack jag två koppar kaffe...blev ännu mer illamående..vila lite i soffan..
Promma ut med doggsen så dom fick busa av sej..
Hoppa upp på Crosstrainern..idag även med mina handledsvikter jag köpte igår..haha tönt!=)

Men kanske ger lite iafl?!=)
Hur som haver så mådde jag bara ännu mer illa men jag plågade mej igenom 30 min med känslan av att måsta kräkas...En yr dusch efter de och fil med musli å flingor så ligger jag än i soffan..
Magen känns Knas trots samarin och magtablett.
Ska koka upp lite fibrig gröt strax sen vila lite i sängen och hoppas på att man orkar göra nå ikväll som planerat!
Tur jag inte tog extra kvällspasset idag för hade ändå fått åka hem=(......
BAJS.

Just nu= Soffläge.
Donna, crosstrainer och bh på tork i bakgrunden..
Tråkigt dag..............


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0