Råååkade shoppa lite igår=)

Fick hem ett 25% erbjudande från kapp ahl för någondag sen..
Så jag for förbi dit igår efter bebismyset..
Har spanat in en leopardsjal jag typ vela ha men tänkt att va fan jag har ju redan en!?!?
Men med 25% då liksom MÅSTE MAN!!!!

GAMLA-

Den e ju liksom i olika färgnyanser åså..eller hur??  *blinck* ;0)

Sen ligger ju Lindex breve så bara råkade slinka in där och kom hem med en kort kavajliknade jacka??
Och en tunnstickad sjal därifrån med hehe *=)
Köpte den oprovad men vet inte om det är en keeper eller icke??

Till kyligare sommarkvällar med ett par mörka jeans tänkte jag typ??
Intalade mej själv iafl att jag bara äger ljusare jackor..ja utöver mina skinn=)=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0