Så himla tråkigt....

Igår när jag sku torka av vardagsrums bordet med våran nya Ajax extra powerfull rengöringsspray så slutade det med att medlet fräte i lacken och bordet ser numera ut så här...........

Så himlans tråkigt när jag lagt ned så mkt arbete...
Nu ere bara att slipa om och måla på igen...
Less...Provat maila företaget får se om jag får nå vettigt svar snart för de stod att man sku kunna använda de i princip överallt. Bokstavligen BORD står det på förpackningen bla.

KÖP INTE!

Eller rättare sagt den fungerar nog bäst på saker som inte kan smälta såsom spisen och diskbänken mm..
Inget som har lack!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0