Utan sötnos i 5 DAGAR!!!!

Buhu...hade missuppfattat babe och trodde att han skulle åka till NOrge på onsdag och hem fredag men nu har han just åkt och är borta hela 5 dagar!!!!!!!!!
Buhu....=(..
Tur hade jag iafl att jag fick ha han hemma över min lediga helg=)
Idag har vi(jag) sovit till elva..Ätit bracka frukost och tagit en lång prommis runt stan!


HUndarna var grymt skitiga och fick hoppa i badkaret och fick sej en dusch!
Så söta sååå=)


Strax ska även jag hoppa i dusch åså sy lite efter de....

Karin kom hem med två kuddöverdrag som jag beställt från Ikea.

Så nu saknar jag bara tyg till två kuddar till så är kuddrummet(sängen) komplett!!!
Det börjar ta sej=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0