En ledig dag på stan med några av dom bästaste!!!

Dagen har jag spenderat med bla den här söta skit korven=)=) + Heidi & Mattias.


Moster Mia fick agera "låtsas" mamma=) hur mysigt som helst!!

Promma med vagnen och bära runt=)

Vi käkade go lunch på Waldorf!!Inge ris utan bara sallad, bönor och biff/kyckling=)
Väldans gott men rätt kall var maten..kanske för att vi kom kring 1 och de stått ute länge...
Sweet med buffe hur som helst=) Godast var Biff med zuccinin!

Blev inte så mkt shopping idag men däremot lit dyrare...
Inga fyndar priser idag utan slog till på ett par riktigt snygga rejäla och sköna Nike byxor!

Lite kass bild då solen lyser in i läggan. Snyggare in real life!!...650:- Inter sport.....

Lite små saker såsom vit spray och fötter till min home made pall. och en Vit Bh på rea plus 30% påre...OK! det var ett riktigt fynd!!typ 70spänn *gilla*

Och en till cement kruka med orden Faith, Hope, Believe på!
Ska jag spraya nu efter kaffe myset=)


Kommentarer
HeidiK

Tack för en super trevlig dag på stan! :) Brallsen satt ju jätte fint på dig!

2011-08-30 @ 21:16:23
URL: http://www.heidihk.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0