Hittade en fin rosig kruka!!

PÅ Ica mxi förra veckan hittade jag en fin cement kruka med rosor på!!
Har vita rosor på mina nuvarande gardiner i vardagsrummet så den här vill jag måla vit tänkte jag=)

Tog en spray bruk jag lånat hem sen tidigare och sprayade krukorna i två omgångar.
Och se så fint det blev=)=)

Den får stå brevid mina nya blommor jag köpte på Gekås=)

Silver grenarna är gamla=)

Den svarta bollen i krukan har jag oxså sprejat!!

Köpte ett gäng av dessa gröna bollar på Gekås;

KOstade hälften av vad dom gör i andra butiker...finns även billiga på Dollar Store=)
Sprayade dom ute på balkongen i två omgångar och vips så blev dom svarta!!

Gjorde även en boll vit till Lill rummet=)

Ska nog köpa hem en massa olika spray färger!!MAn kan ju göra om typ ALLT!


Kommentarer
Karin

Den var ju jättefin roskrukan, du hade rätt i att jag skulle gilla den. Ska kanske ta och härma dig med det där =)

2011-08-30 @ 11:25:08
URL: http://jagsyrminaegnaklader.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0