Semester dag 22- Elin 30 år!!!!!!!!!!!!!



Fyller man år måste man vara snygg oxså så vi klädde ut henne i en hatt och PUSS muns brillor=)=)

Det bjöds på välkomms drinkar och så grillade vi!!


Systrarna Landström =)



Vi bjöds på god mousse med bär kompott, spelade "Med andra ord"..det gick vilt till så jag tror grannarna i andra huset hörde oss=)


Lite kubb sen gick vi in och spelade lite till..Det var ju så kul=)=)



Svirade ut till kalaset=)


Suck....råkade komma åt en knapp så hälften jag skrivit försvan..Men bilderna säger nog allt!
Vi hade en helt sjukt galen och amazing kväll!!!!!!!!!!


Kommentarer
Karin

Det var nog ingen som märkte att ni hade fest. Ingen alls ;)



/Grannen

2011-08-07 @ 19:20:18
URL: http://jagsyrminaegnaklader.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0