vILKEN SKILLNAD!

När jag lämnade jobbet för semestern var det fullt ös och konstant sorl i lokalen...
Nu har turisterna begett sej hem och det är sååå lungt!!
Och skönt!!När man bygger om vill man bli störd så lite som möjligt=)
Idag har jag byggt klart och imorgon ska alla kläderna fram!
Plockade upp vinterjackrna idag..känns lååååååååååååååångt bort haha får se om nån nappar=)
I övrigt då så slutad jag 15 idag...gled förbi Biltema för att tjochka upp massa sladdar till min lampa...
Kom hem och började göra min goda Musli..men insåg atthavregrynen var ju slut=(...
Slog av ugnen såg att lampan gick..aja tänkte inte mr på de förens efter två timmar då maten skulle stekas och inget hände...proppfan hade ju gått!!GHaaaggg.......
Bytte...MEN!
Inget hände...älsk satte igång ugnen...DÅ tändes alla lampor i köket...stängde av ugnen och dom släcktes...
Vi kunde inte komma på vad vi skulle göra så jag ringde felanmälan och ganska sabbt kom en kille hit!
Han förstod aldrig hur det kunde gått till eller vad asom hänt då han aldrig varit med om de tidigare men två timmar senare än tänkt fick vi våran middag=)

Lite råris, fetaost/köttfärsbiffar, sallad, paprika, tomat, kronärtskocka, bönor, rödlök, purjolök och en sås på grädda, soltorkade tomater och kryddor!!MUMMA!!!

Babe har räddat mina bilder som försvann igår och behöve då min kamera därav den kassa mobil kvallan!
Nu ska jag ut och gå!!!
Tjodeliooo=)
Kolla in vilken amazing regnbåge =)


Kommentarer
Ida

Samma sak hände för mig med elen när jag bodde i Borlänge. Väldigt märkligt! Fast då fick jag vänta tills dagen efter innan de lyckades fixa det. Kram

2011-08-16 @ 22:50:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0