Dagen före julafton!!

Godmorgon!!Idag vaknade jag hela två timmar inna väckar klockan så har just betalat bort alla räkningar och planerat månadens budget och sparat en massa=)
Alla julklappar är inköptaoch inslagna så imorgon blire att fira julafton hos Mormor!
Jag jobbar däremot heeela Julafton plus dagarna efter..alltså från igår torsdag till nästa fredag då jag ärledig först..tungt!
Men jag hinner till mormor lagomt till Kalle Anka=)

Förra julafton fick jag influnesan så där lagomt till allt firande..så sov mesta dels bort mina lediga dagar..
Iår känner jag mej frisk och på topp!!Dremot har jag en hängig karl här hemma men han är nog bara överarbetad=)


Nu är frågan vad jag ska ha på mej imorgon..hittar inget på stan så kanske tar något gammalt jag har i garderoben..Precis som förra året!Då hade jag på mej det här=)

Brun och fräsch...Nu har jag inte solat på flera månader men det tackar nog min hud mej för=)
Nu äre dags att bunkra upp med stor frukost!!
Ha en härlig dag och stressa inte ihjäl e=)!!!!
*kram*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0