Pretty awsome ledig dag!!!

Hurra för sol på mina lediga dar=)!!!
Hoppas bara det håller i sej när semestern kommer!
JObbar fre-fre nu en sista vecka..
Halv dag nästa fredag sen blire semester mys med löööööve!!!!!!
Lite lätt små nervös hur det kommer gå för min kläd avdelning som säljer som TUSANS bra just nu!
Men Lisen jag ger ansvaret till dej och vet att du tar hand om mina kära avdelningar=)!?

Så idag då?Vad har jag hitt på.....
Jaoo....Solat på grannens balkong.
Fick planer att jag skulle sy ikväll så drog på mej nya leopard linne (bild) och knatade till stan och köpte TRE tyger så nu ska de sys=)

När jag kom hem gned jag in mej i sol olja och grillade mej lite mer..
Haloo sol eksem..JA!
Just ja!På vägen hem gick jag förbi konsum och köpte 1,4Kg fläskfile som jag nu lagt i marinad i nån timme.
Sen ska jag portionera in det i påsar och frysa in så man lätt kan tina fram när man vill grilla..liksom när som helst!!!!!!!
Har aldrig kött hemma annars då jag mest äter kyckling och quorn produkter..
Men på sommarn då ska man fan GRILLA!!
NU är det bara en dag kvar tills min älskade man kommer hem...så jag ska klämma och känna!
SÅ himlans tråkigt att jobba heeeela helgen.
Men men vi har ju hela livet på oss=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0