Och så börjar en ny månad!!

MAJ

Har just kommi hem från personal möte..Hann med att hämta mitt paket från Nelly=)
Två mössor och en grön ljuvlig döskalle sjal!

Och en lock tång!Men den inviger jag imorgon på min lediga dag.
Börjar kl 12 igen och jobbar till stängning..extra pass=)
Har ont i huvet bara så hoppas det går över..KOmmer nog bli en lugn dag på jobbet..
Hade mkt kassa men de funkar ju när man känner sej krasslig..
Svin kallt ute och nästan snart  vinter igen då de snöat lätt haha..
Vart e Värmen????
Nä nu ska jag krypa å mysa ihop med hundarna innan jag åker iväg igen!!
Saknar babe som e i Norge igen och arbetar=(........


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0