God dagens!!

Igårkväll var planen att käka go potatis gratäng med fläskfile och vitlöks beasås!
Men vi var mätta så länge och kände att det hade varit för bastant för magen.
Så jag slängde ihop en ny rätt=)
Gjort en grädd sås på 3dl grädde, 2msk mango chutney, lite mango curry, 1tsk sambal  och en vitlök!
Kokade upp 7 olika sorters ost Tortellini som jag satte i en form, på med grädden+ ost och in i ugnen...
Resultatet blev suuuper gott=)


Försökte få med dom nya bestiken=)...Härliga och robusta!


Efter middagen satte vi igång Pirates of the Carribean 3??
Jag tog fram stora braka godis påsen......


Minst hälften kvar idag=)...trodde att jag aldrig skulle äta godis igen efter gårddagen men nå fan var jag och nallade fem stycken nyss=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0