Dagens middag!!!

LAX stekt i  citronpeppar, paprika krydda, salt och vitpeppar.

Häll i lite vatten..koka upp. i med lite fond(valfri)..en klick smör på, servera!!
Helst med potatis men jag äter ju inte de nu så de blev lite grov bulgur och sallad=)

Gårdagens middag blev kyckling i gräddsås med soltorkade tomater, baby spenat och lite fetaost!!

Smakade inte så mkt då jag fortfarande tappat smaksinnet men det är en SUPER god rätt=)


Haha Tingy ville sitta nära husse som satt i fåtöljen idag...
Så han intog tidningskorgen=)

Mys hunden!


Kommentarer
lisen

jag har också den där som tidningskorg faktiskt ;))

2011-09-09 @ 13:19:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0