Emilia 4 Månader idag=)!!!

Gisses vad tiden går fort!
I torsdags var vi och mätte och vägde,
Gumz har gått upp 4 kg från födsel och vuxit hela 15 cm=)
Inte dåligt för en tjej som ville hitta ut lite för fort!

Hon är jätte stadig på nacken och älskar att stå så nu har vi fått låna hem Heidis hopp gunga.
Hon är lite för kort så armana få vara inuti. Men hon gillar den=)
Ha koll på allt och studsa runt!
Hon pratar en massa och skrattar så mami får tårar i ögona så söt man kan vara=)
 
Som ni märkt är jag inte riktigt back in buisness med bloggandet.
Men jag har haft fullt upp varenda dag i princip!
Så efter nästa vecka då jag ska sminka och göra hår på brud samt gå på bröllopet så behöver jag ta mej fan lite semester!
Så om två tre veckor kanske jag uppdaterar er om vad vi hittat på i "sommar" =)
*Puss*


Kommentarer
elin

men vill åsså se de =)

Svar: Bröllopet?
miahh

2012-08-24 @ 20:12:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0