Pasta Carbonara..Oh myy gooodh!!

Maträtt i all enkelhet...Men fy tusans så j*vla god maträtt jag gjorde idag!!!!
Kokade upp pasta Tortellini- fylld med bacon,ägg och parmesan.

Till de stekte jag upp ett bacon paket och satte i en burk av arlas tomat och basilika cremefraiche.


Hällde över såsen på pastan med lite riven ost på!

Till de grov ciabatta med vitlöks färskost.....We are in heaven right now=)!!

TESTA!!!...................(bilderna från google)

Gudomligt=)
Tog inte ens  10 min att göra!



Kommentarer
Therese

Tack för dina goda mattips! Gilla!

2012-02-06 @ 17:44:45
Mia

Härligt att höra!!!=)Den här var verkligen smaskens=)=)

2012-02-06 @ 20:08:53
URL: http://miahh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0