Grekisk Pytt i panna=)

Det var en trevlig middag igår!!
Mammsen hade tillagat grekisk pytt i panna med vitlök/ört sås och lant baguette till=)
Mkt smarrigt!




Styvfar, älsk och brorsans tjej!

Say CHEESE!!!!!!!!!!!!=) Jag och bror....mamma vill INTE vara med på bild=)

Hundarna var nöjda som alltid när vi kommer dit...DOm blir som två nya hundar..Tingy går som på "spa" och bara njuter i mam och paps famnar=)


Var ju på stan innan middagen och införskaffade mej en ny bauta Bh, en stickad sjal från Gina Tricot och även en ny  vit topp med spetstyg på ryggen därifrån med..men man e ju som rätt tjock nu. Satt inte så bra , så frågan är om det är en keeper??Har ju tänkt amma och då ere ju som dumt med ljusa plagg=)?
Drog iafl på mej min glittriga beiga topp innan vi åkte och blingade på med smycken..Man får ta den man får på sej=)
Nu ska jag smörja in mej och se en film med älsk som förtillfället är och köper snarra=)!!
Jag var mer sugen på en varm dusch efter arbetsdagen=)
Sonade ju igår i soffan så ska försöka vara roligare sällskap ikväll!
Ha en trevlig kväll och helg!!=)


Kommentarer
Therese Persson

Fina Mia! Jag läser din blogg dagligen men är sämst på att kommentera dina inlägg! Du är så vacker med din mage! <3 Kram

2012-01-21 @ 22:02:25
Mia

Men söta du=)=) Vad glad jag blev av åtminstonet det här inlägget=)!!! Får hoppas jag är lika söt när jag blir en uppsvälld ballong heheheh

2012-01-22 @ 09:11:41
URL: http://miahh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0