1a Juni 2012- solig middag på båten!

Första Juni idag..galet vad året gått snabbt!!
Jag och gumman njöt länge i sängen idag och vaknade på rikt kring 12 då steg vi upp=)
Babe kom hem då oxså med nybakta ciabattas som vi åt med kalkon, mozzarella och grönsaker på!
Mums!!
Sen haka jag fast ergon med gumman i och tog en prommis med hundarna..soligt varmt men kall luft..brrrr...

Fast sen visade de sig att det var värme bölja på balkongen så han avnjuta den varmen siså där en kvart sen ville hon äta åså bar det iväg mot färjan där vi år god mat=)
Jag åt Pasta 1937?, Kyckling- pesto pasta

och älsk åt Lammlägg med fetaost kräm som var otroligt mört och gott!

Kan rekommendera båda rätterna=)



Var en riktig prövning att ta med sig lill gumman ut på restaurang för första gången.
Trodde hon var mat nöjd eftersom vi ammade innan vi gick. Och trodde sen att hon kulle däcka i vagnen på vägen dit.
Jo..Men hyffsat snabbt blev hon missnöjd, somnade om 10 gånger till slut fick hon somna i min famn..mys=)
Och lagomt tills vi ätit klart ville hon med äta.
Jag som inte vill slänga fram stor brönorna där ute, hade med varm ersättning i en ny liten termos som var precis lagomt varmt när hon sku äta!

Gick ju hur fint som helst=)

PÅ vägen hem gick vi förbi hemmakväll och köpte lite godis..

2,1 kg rättare sagt!!


Nu skulle vi egentligen se på film men gumman somnade på älsks bröst och han snabbt därpå.

Så det blev pausknappen på den=)
Frågan är nu bara hur fasikens jag ska lyckas somna inatt??


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0