2 månaders kontrollen

Emilia växer på!
Hela 57cm lång och väger nu runt 5700gr..En rund gobit=)
Vi träffade även en läkare som gav oss Ok stämpel då armar, leder, syn och kurvan såg utmärkt ut.
Så nästa check blir när hon är ett halv år vilket är..hmm..18 oktober=)

Idag har hjärtat användt jeans för första gången. Fått av Frida/Frank.
Fina koftan har gammel mormor stickat i fint tunnt garn. Ser nästan virkad ut!

På den här bilden är ett exempel hur olika mina bilder kan bli när jag har auto på kameran.
Första bilden ser som nästan tecknad ut och den andra lite grå.
Skit skumt!Önskar jag kunde lite mer om inställningar och så..

Mamma Mia hittade ett gammalt rea plagg i skåpet. Köpt för 2-3 år sedan tror jag. Använd en gång!
Passade sig lämpligt nu när man ammar..*tummen upp*



Träffade upp Anna-Karin och Aron på vägen hem vid stadsviken. Prommade till mig åså fikade vi och kollade på eventuella bröllops klänningar.
Ja nee jag ska inte gifta mig utan jag ska vara åskådare.
Men måste ju vara snygg för de=)
Blev sugen på ny vagn oxså när vi satt och kikade på olika sulkys mm...
Men vi får testa den vi har i vinter och med sittdelen innan jag ens får tänka tanken=)
Jag gillar att köpa saker!

Aron lillemannen nu mera rätt stor har börjar rulla runt. Är bara en månad äldre och redan nästan tio centimeter längre!
KOmmer bli en lång karl=)



Kommentarer
Anna-Karin

Hihi du fick också tala lite allvar med dig själv med den vagnen alltså ;D hehe

Skulle inte förvåna mig om vi kommer bägge två med en sån sen!;D hahaha



Meeen han är inte 10 cm längre dock, vi mätte ju honom förra veckan och då var han 63 cm lång ;P

2012-06-20 @ 11:02:43
Mia

Hehe nä jag kom ju ihåg fel Blanda ihop med vikten!!

Ja det är nog intr omöjligt att det blir så A-K!!=)

2012-06-20 @ 17:28:16
URL: http://miahh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0