Babygym- Lamaze Space Symphony Motion Gym Toy

Se så glada vi blev av det nya roliga baby gymmet!!!!!!!!!!!!!!!!=)

Dyrt som snor men vem har sagt att det är billigt med barn???

Vi kände att den dyra babysittern bara stod och att lill gumman fortfarande var för liten för den så vi beslutade att lämna tillbaka den då den förblev oanvänd.
För pengen bytte vi till detta underbara babygym som jag halkade över på google.
Den hade stjärnor, rätt färger (samma som i bebisrummet), plus en roterand kula som liksom gör så att leksakerna som hänger gungar till samtidigt som den spelar en trudilutt!!
She loves it!!!!!!!!!
Skulle ju sy en egen med stjärnor den med men nu slapp jag de plus att den vi köpte  hade lite mera extra grejjer.
Nöjd bebis= Nöjd Mamma=)
Aldrig har hon legat still så länge utan att pipa som idag..
Bara legat och kollat och kollat..Så intressant!
Plus att hon snurrade runt på sida en gång med..Stolt Mia=)
All utveckling gör mig tårögd av lycka och jag älskar varenda dag med henne..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0