Grå Måndag

Vaknade upp före lillan idag kl halv tio.
Halv elva slog hon upp sina vackra blå.
Mötte upp älskling på stan. Han bjöd på lunch på Baan Thai.
Mumma gott=)
Sen skulle jag följa med till en sportbutik. Slutade i att jag kom därifrån med ett rosa svart regnset!!
Wippi!!!Som jag letat=)
Sen lite ärenden på stan.
 
Just ja..vilken jävla skit morgon.
Tappade kameran i backen så den gick sönder..suck..funkar men ändå.
Sen bära ner lillan, stor väska plus liggdelen ned för alla fucking jävla trappor i fukt värmen.
Förbannat lägger jag nycklarna på trappan medans jag svär lite medans jag lägger i gumman i vagnen.
Går mot stan när jag uppe på bron inser att nycklarna ligger ju kvar på trappan.
Bara vända om.
Jo åså var det ju alla satans mygg, knott och insekter. ÖVERALLT!! avskyr....
Positivt är ju iafl att gumman sovit från amningen kl 2 till maten kl halv fem och sover än.
Minus på den är ju om hon kommer att sova nå ikväll??


Kommentarer
sussa

jo dom små orkar sova :) Tilja kan sova 6 timmar ute i vagn å sen ändå sova gott på natten :)

Svar: Ja verkar så!!Hon sov på bra hela natten oxså!!Gull ungar=)
miahh

2012-06-25 @ 22:12:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0