Idag Lördag!


Nybadad och glad tjej!!!
Emilia passade på att bajsa ner mamma i badkaret imorse=)
Bara tappa upp ett nytt bad!Slapp lördag idag. Vakna runt nio. Låg familjen och mös i sängen. Amma, bada, äta frukost sen var kl 14. Då tog jag och Emilia en promenad runt sjön medans pappsen tränade.
Planerna för kvällen är Movie night. Har några filmer att se nu.
I¨går kikade vi på The inbetweeners. Brittisk film tror jag. Men den var Kul!!Hahaha så vi skrattade.
Trodde vi inte första 10 minuterna=)
Till middag blie simple- Köttbullar och hemmagjord potatismos med gräddsås (på påse)
Kanske behöver vi en chirra påse till..Vi får se=)
Hare gött!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0