Klätter apan...

Gumman har blivit mer och mer intresserad utav omgivningen.
Igår höll hon rekord i att hålla nacken uppe.
Sen tog hon även tag i en snuttis för första gången, med mening. Yes vi har det på film;)
Höll typ på att börja gråta hahaha...fjant mama=)

Älskade GODBIT!!!!!!!!!

På kvällen igår blev jag och älsk sugna på ost och kex!
Såg en reklam om mögelost och kom på att jag inte käkat det sedan jag vart gravid och älsk var inte de som tackade nej utan körde snabbt till kvantum och handlade=)

Det var mkt gott men höll mig till några kex bara då jag inte visste hur gumman skulle reagera med sin mage.

Inget slår dock brieosten=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0