Lunch hos Friis!

Dagens stumpa!

Rotade igenom hennes byrå och hittade denna fina body längst ner i lådan.
Helt glömt bort!!
Glad i färgen och fin, precis som gumman=)

Idag har vi iafl hängt hos Frida och Frank. Plus en massa andra plus deras barn. Kul!=)

Det bjöds på lunch. Röktlax gryta med pasta. Hur mummigt som helst=)
Emilia sov mest..

Haha men var vaken en del oxså. Och var hur nöjd som helst!
Var en grinig natt med magknip så trött Mia idag.
Sista DHW ikväll så häng hos Karin. Måste hålla mig vaken bara=)
Hoppas på lugn natt idag. Man bli knäpp av att lära sig förstå vad denna gumma tål och är känslig mot.
Choklad går fet bort iafl=(=(=(



Kommentarer
Kamilla - Mamma till Oscar och Nicole

Sockarna matchade bodyn ;)

Det är jobbigt när dom inte tål allt man stoppar i sig :/ Jag kunde inte äta jordgubbar när sonen var liten, han blev helt prickig och fick ont i magen :(

2012-06-05 @ 20:14:52
URL: http://kamillaaaa.wordpress.com
Mervi

Mjölkprodukter,lök,vitlök, starkt kryddad mat, choklad kanske du får undvika helt någon vecka för att se om det blir bättre med bebismagen? kraaam!

2012-06-07 @ 08:23:24
URL: http://sightforsoreeyes.blogg.se/
Mia

Haha ja what can i say!Jag gillar att matcha ibland blire omedvetet fast kanske medvetet i det inre?!=)haha...Ja du mervi den här mat djungeln är ett kaos. Men choklad vet jag nu går vet bort om jag inte vill vara vaken hela natten. Åt rödlök igår och hon har pruttat halvadagen men inge värre än så!Vi får väl vänta och se tilsl ikväll=)

2012-06-07 @ 18:32:46
URL: http://miahh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0