Presenter!!!!!!!!!!

Senaste tjejkvälln hos Karin när vi såg sista Dhw kom en gemensan kamrat och joinade oss.
Alla vill ju gossa med Emilia. Och i utbyte får vi gåvor=)
Smart va??
Hehe nä skojja bara.
Men vi blir jätte glada över alla presenter=)
Bortskämd från födsel=)
Kirsi gav oss en fin ljus korall klänning att växa in i.

Söta strumpor Och en nalle björn=)
Tack som bara den!

Nu på tisdagar blir det att se Projekt Runway istället då de intresserar både Karin och mig som syr=)
Fast ikväll kunde hon inte så Fredrik får bli mitt substitut!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0