Suck..........

Först missade jag 100kr rabatt och fri frakt från nelly. Jag som sku beställa en klänning..ÅÅÅHHHHH
Och så såg jag nu att BikBok hade 50% på hela butiken IGÅR!!!!!!!!!!!ÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHH
Less less Super Less..
nåja
Idag har vi iafl hängt hos Heidi. Förjävla trevligt!!
Vi var lite sena idag jag och gumman så tänkte jag åker via björx så slipper vi student trafiken.
Men så fastnade vi baki bil kö på en traktor som puttrade 30km/h
Sen på E4an hade de varit en otäck bilolycka så där puttrade vi på i  10Km/h..
Tror bilkön var ända bort till Coop typ...nämen Rutvik iafl.
Fick se bilen som kraschat= knos. Och räcket var totalt överkört i fleeeeera meter..
HUjja vilken upplevelse för den personen.

Annars då
Idag är det student time..
Minns min student= inte bra.
Jag och Karin hade partat i typ 10 dagar i streck.
Tagit mig ett "ååhh det är så varmt i gultsa vattnet"vill aldrig stiga upp Bad!
Vilket resulterade i att jag på student dagen inte bara vaknade 20 min innan vi skulle hämta upp Karin inför sång och fotografering.
Lika med- såg förjävlig ut.
På de kunde jag inte prata, äta eller svälja.
Sååååå på mitt student firande med en underbart god? buffe och goda drinkar så satt jag på vårdcentralen medans främmandet fick äta gott!
Mitt roliga firande resulterade i halsfluss, öroninflammation, bihåle kanske oxså? OCH feber..
Hörde jag skål??


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0