Sunny saturday!!!!!

Fick med mig massa haltsrad strömming av momfa i fredags så jag och älsk satte oss på balkongen och brunchade lördag förmiddag=)

Har ju eftermiddags sol så aldeles lagomt tills vi och gumman ätit klart så gled solen in på ballisen runt ett tiden..
Och där satt vi till kl 17...=)
Sen vart jag less...Jag satt 3-4 h enbart i solen medans gumman sov i skuggan i Fredriks famn.

Därefter bytte vi plats och älsk solade 20 min drygt och blev knall röd haha
Stackars..Och solsting tills idag hann han oxså få=)
Själv drack man ju över 3 liter vatten medans babe drack öl hahha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0