www.jollyroom.se

Härom veckan gick jag bananas på jollyrooms hemsida=)
Fick hem en MEGA stor kartong.

Gissa om man kände sig lurad när 90% bara var plast utfyllnad=)


Kvar blev detta



Det vi beställde var ett Uv tält åt lillan så hon kan vista sig ute i sommar=)


Stor Bilspegel

Mat portionskuber i storlek 40ml och 70ml

Bit och lek leksak

Rund skallra

Nackkudde till bilen

Och en lära sig äta sked från mOmma. Och en drickgrej med sugrör.


mOmma Sked Rocking Soft är en specialdesignad sked med rund och ergonomisk form, som små barnhänder enkelt kan hålla. Den runda formen gör att skeden alltid står "upprätt". Skeden är tillverkad av mjukt material, som förenklar övergången från napp till sked. Italiensk design


Nackkudden funkar även att använda som stöd under babygymmet=)

GUh så kul att shoppa=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0