Vilodag???Jo tjena...nästa fredag!

HUjjaligen..idag känns det i kroppen att man är gravid...
Tror inte jag klagat en endaste dag...Men idag har jag ont i magen, ont i tramp dynorna och benen känns som betong!
Så en vilodag skulle behövas då jag vet att det går över...men är schemalagd och ledig först nästa fredag..
Phjuu...blir mkt massage från älsk=)
Igår när älsk kom hem fick jag en present som vanligt!!
Förväntade mej ingenting dyrt....MEN:::
Så kom han hem med den här!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Inte heller den lilla flaskan utan den STORA!!
För att jag älskar dej så mkt sa han....Så man blev tårögd=)
Älskar dej med babe!!!

Nu ska jag ska då knapra i mej två alvedon, mindthinka till bebisen att ta det lugnt i magen och hoppas på att denna arbetsdag går fort!!
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0