Akta Graco - Baby Delight Swing.

Vi har ju varit ute efter en stilren babysitter som man kan vagga.
Men alla har ju varit så jävla skrikiga och rangliga.
I helgen köpte vi hem en från Barnenshus.
En Graco apple. Den låter lite illa men vaggar automatisk och är stilren i brunbeiga toner.
GUmman gilla en stund. Och skönt för oss att se henne och kunna övervaka.
Men frågan är om det är en keeper eller inte, främst då den lät lite illa.
MEN..Den gungar ju och man slipper stå själv med foten och dalta......
Nåväl 30 dagars öppet köp..Vi får funta på den!

Har ni någon att rekommendera annars?=)


Kommentarer
jossan

Fin! Vi har en sån där enkel klassisk från babybjörn .. gungar när barnet rör på sig. Funkar alldeles utmärkt, beroende på vilken leksak mån sätter framför ;-)

Kan rekommendera den iaf

2012-05-07 @ 20:18:04
URL: http://jossanojim.blogg.se/
Anna-Karin

http://leksaker.toyland.se/sv/product/21484/Babysitter-Stina-svart



jag tyckte den här såg fin ut! :) lekbågen kan man ta bort och även byta ut grejerna som hänger om man vill :) nu köpte jag inte den för vi fick en annan i present :)



men den måste man ju förstås gunga själv ;D

2012-05-09 @ 10:18:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0