Baby bad och babymobil!!

I helgen har vi badat lilla Emilia i en badbalja som mor var förbi med...
Innan har vi badat i en välrenad diskho...
Gumms tycker det är sååååååååå jobbigt i början men väl uppvärmd är det ju sååå skönt=)


Efter badet la vi henne i spjälsängen, där hon sällan sover bra..
Vi satte igång den nya babymobilen och vilken HIT!!!Hon sussade in så fint och nöjt.

Lillan försvinner typ i sängen så vi har henne oftast sovandes i liggdelen från barnvagnen.
Lite trängre men hon känner sig tryggare i den och sover bättre..
Men nån gång varje dag lägger vi henne i sängen oxså så hon vänjer sig att sova där med=)
Hest skulle jag vilja sova med henne på min bröstkorg och eller ha henne i famnen dygnet runt!
Men försöker att inte skämma bort henne på så sätt att hon inte kan vara utan mig senare.



Kommentarer
Monia - mamma till Tuvalie

har ni någon badhjälp? :) Tipsar om den för den hjälper otroligt vid badningen, speciellt sen när hon börjar få lite kraft och ska sprattla i badet ;)

2012-05-07 @ 10:15:49
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Sandra - mamma till Tilde

Nåt som funkade för våran dam när hon vägrade sängen, var att lägga henne åt andra hållet... Tvärsöver liksom :-) Då blir utrymmet inte lika stort. Oxå får man göra som en liten "mur" på sidorna så att det blir trångt och mysigt :-) Jag är sämst på att förklara, men jag hoppas att du förstod :-D



2012-05-07 @ 12:37:05
URL: http://livetmedlutten.wordpress.com
Mia

Tack så mkt för alla tipsen!!!KOm ju på att Ica maxi sålde ju sådana där badhjälp billigt så får investera!!Och på tvären var ju en toppen ide..Ska vi genast prova. Men helst ligger hon tätt intill mig hehehe=)

2012-05-07 @ 16:59:52
URL: http://miahh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0