Ergo baby

Ett skepp kommer lastat med massa Paket!!!!!!!!!!!!!




Vi la in en större beställning från Jollyroom förra veckan.
I beställningen fanns
Ergo baby bärsele- Supernöjd
Bebis insats till bärselen- Gilla=)
Tommie tippie Nappflaska- Topp betyg!!
Stol på bord- Nu slipper ni ta med extra stolen till Elias, Elli och Johan
och mjölkuppsamlare..men den ska jag nog returnera.

Bärselen invigde vi i söndags när vi gick på husvisningen. Emilia trivs jätte bra i den.
PÅ bild ser ni tösen som har däckat i baby insatsen som sätts in i bärselen tills dom små blir större!Lill grodan=)

Nöjd tjej och mamma=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0