Happy Me!!!!Lycka idag att få njuta min första morsdag med Emilia =)

Underbara Emilia imorse

Grattis Mamma tänker hon nog=)

Älsklingen överasskade mig med ett presentkort på SKOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!Wie=)

Har redan kollat ut åtminstonet ett par men det räker till Två!
Tack Darling!!!!!!!

Morsdag har vi firat hos min mormor i byn med Emilias mormor alltså min mor=)
En jädra massa kärlek, SOL och fika!
Överlycklig att jag fick min första solrand idag hihi.......
Och inte bara mammor fick presenter idag.
Lillan fick en uberfin klänning och snuttis från min moster med barn!

Från Newbie Kapp Ahl..Så fina barnkläder.

Efter fikat för den 27 gången denna månad så åkte vi ut till jobbet då massa goingar jobbade, tjattrade lite åså köpte jag mig en Baden Baden stol i svart så jag kan glassa i solen i sommar, en ny micro digital åså en cirkelsåg bara för att den var billig!Kan ju behövas nån gång haha...
KÖpte en till hårfärg oxså åså skulle jag handla avfärgning på Maxi men så var den sluuuuuuuuuuuuuuuuut kostar bara 135kr där och 500 hos frisörn så får skippa den hår biten!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0