Torsdag och besök på Bvc och hos A-K+ Aron

Stumpsan går upp bra i vikt!Ytterligare ca 500gr sen sist  så nu väger hon runt 4500g och är 53,5cm lång.
Go tjejjen!!KOmmer bli en riktig bjässe=)


Mammas nya sommar topp i härlig aprikos!!


Var så otroligt härligt väder i stan idag. Mötte Anniz på Bvc som prommade en bit med mig mot bergviken där jag bokat dejt med A-k och go klimpen Aron.

Liten och stor!Ca en månad mellan födslarna=)

Så här fin blev han i en av mössorna han fick av mig=)

Med snygg mamman!

När Anna-Karin fick Aron så hade vi bokat in att träffas just den veckan då Emilia kom..Haha
Därför har det tagit ett tag att hinna se Aron sedan han föddes.
Men han var en riktig charmör=)
Och frugan hon bjöd på kakor och jordgubbar med grädde......mums!

Gumman trivdes=)




Kommentarer
Monia - mamma till Tuvalie

oj vilken sötknubbis :) När min vägde 4500 g var hon 60 cm lång, och strax över 2 månader :)

2012-05-24 @ 19:01:40
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Anna-Karin

Såå kul att äntligen få träffas!!:) och tack igen för de fina mössorna!:)



Och gums- det är faktiskt prick en månad mellan dem!;) Aron föddes 19:e mars!:)

2012-05-24 @ 19:26:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0